Skip to the main content.
Log in
Log in

VI REVOLUSJONERER, MODERNISERER, FORENKLER, EFFEKTIVISERER
MOBILITETSBRANSJEN

ved å kombinere fleksibel betaling med en kundereise fra øverste hylle

1. Klargjør ordre

Når en arbeidsordre er klar, og det skal tas betalt for denne, sendes ordren til Spense - enten via en integrasjon i deres DMS (f.eks. Helios, Vitec, Incadea, Norbits e.l.) eller via vår frittstående portal Spense GO.

Group 668

 

1. Klargjør ordre

Når en arbeidsordre er klar, og det skal tas betalt for denne, sendes ordren til Spense - enten via en integrasjon i deres DMS (f.eks. Helios, Vitec, Incadea, Norbits e.l.) eller via vår frittstående portal Spense GO.

CreateOrderMockupEnglish

2. Kunde mottar betalingsforespørsel per SMS og e-post

Spense håndterer ordren som det skal tas betalt for, og produserer en betalingsforespørsel som sendes til kunden via SMS eller e-post. Bedriftskunder mottar tilsvarende per EHF eller PDF-faktura via e-post.

Group 4 (1)

 

 

3. Customer pays with the payment method of their choice

Easy access to order details and a variety of payment methods ensures fast and frictionless payments for your customers.

 

Group 632 (2)

 

 

3. Kunde velger betalingsmetode etter eget ønske

Vi setter kunden i fokus, og sikrer at det er mulig å betale slik de er vant til, på egne premisser. Dette innebærer at hver betalingsmetode representerer en integrasjon mot en eller flere leverandører, som for eksempel:

  • Worldline (for kort og Vipps)
  • Riverty (faktura, delbetaling og handlekonto)
  • Neonomics (konto-til-konto bankoverføring).

Som kunde av Spense mottar du innbetaling fra leverandør i løpet av 1-2 virkedager, uavhengig av kundens valgte betalingsmetode.

Ved fakturering av bedriftskunder gjennomføres kredittsjekk umiddelbart ved fakturering, da vil fordringen enten kjøpes eller avvises av vår leverandør Two, som er finansagent for Aprila Bank. Ved kjøpt fordring kommer innbetaling i løpet av 1-2 virkedager.

Group 632 (2)

Group 632 (2)

 

 

 

3. Kunde velger betalingsmetode etter eget ønske

Vi setter kunden i fokus, og sikrer at det er mulig å betale slik de er vant til, på egne premisser. Dette innebærer at hver betalingsmetode representerer en integrasjon mot en eller flere leverandører, som for eksempel:

  • Worldline (for kort og Vipps)
  • Riverty (faktura, delbetaling og handlekonto)
  • Neonomics (konto-til-konto bankoverføring).

Som kunde av Spense mottar du innbetaling fra leverandør i løpet av 1-2 virkedager, uavhengig av kundens valgte betalingsmetode.

Ved fakturering av bedriftskunder gjennomføres kredittsjekk umiddelbart ved fakturering, da vil fordringen enten kjøpes eller avvises av vår leverandør Two, som er finansagent for Aprila Bank. Ved kjøpt fordring kommer innbetaling i løpet av 1-2 virkedager.

4. Vi garanterer penger på konto innen 2 virkedager. 

Alle våre leverandører utbetaler pengene innen 1-2 virkedager, uavhengig av betalingsvalg.

Spense har til en hver tid oppdatert informasjon om hvilke kunder som har foretatt et betalingsvalg, og dere vil dermed enkelt kunne se hvilke kunder som kan hente bilen sin uten noen form for friksjon.

Dere trenger aldri å sjekke bankkonto for å bekrefte at kunden har gjennomført et betalingsvalg. Det gjøres inne i deres DMS, eller i vår portal Spense GO, hvor status "Betalt" er tilgjengelig.

Group 696

 

rebil norbits verksted logo (002) incadea logo Vitec-Autosystemer-Logo (1) helios-positiv-e1545041363831
 

Spense revolutionizes payment in the automotive industry

We do it by combining a flexible payment solution with a first-class customer experience

 

Are you ready to do it the Spense way?