Det er kundereisen som gjelder.
Kundereisen handler om hvordan dere sørger for at kundene deres ivaretas i alle ledd. Spense bidrar til at opplevelsen knyttet til betaling skaper merverdi, i stedet for frustrasjon og usikkerhet. Dette gjør vi ved å samle betalingsmetoder som allerede er elsket av kundene, i én sammenhengende løsning.
Kunden din
1
"Bilen min må på service!"
2
"Helst i dag, da..."
2
3
"...og jeg kan selvfølgelig ikke hente den i åpningstiden deres."
4
"Gidder dere også å bytte vindusviskere og se over dekkene mine?"
4
5
"Jeg vil betale med faktura, men bilen må jeg ha med en gang."
Din virksomhet
Med Spense kan alt løses.
Alle disse henvendelsene konverteres til verdi for både virksomhet og kunde, fordi Spense skaper nødvendig fleksibilitet i kundereisen. Og når det gjelder betaling - det fikser vi. Kundene betaler slik de selv ønsker, og du har umiddelbar oversikt over når du kan utlevere bilen, uavhengig av hvorvidt kunden betaler nå eller senere.
Harald A. Møller chose Spense for CUPRA because we wanted to make the car sale process more efficient and improve the customer experience. In addition we reduced internal administration time, and got less friction due to the automation of payment information.
